دوستت دارم
(¯`°•.Alone girl.•°´¯)
دیوانه ام می کند .. فکر اینکه .. زنده زنده .. نیمی از من را .. از من جدا کنند.. لطفا .. تا زنده ام بـــــــــــمان

                                   عکس های سوزناک عاشقانه

اگر کلمه دوستت دارم نمایشگر عشق خدایی من نسبت به توست

اگر کلمه دوستت دارم راضی کننده و تسکین دهنده قلبهاست

اگر کلمه دوستت دارم پایان همه جدایی هاست

اگر کلمه دوستت دارم نشانگر اشتیاق راستین من نسبت به توست

اگر کلمه دوستت دارم کلید زندان من و توست

پس با تمام وجود فریاد میزنم

* دنیای زیبای من دوستت دارم *



نظرات شما عزیزان:

kosar
ساعت20:14---8 شهريور 1391
گلم این یکی پستتم واقعا قشنگ بود!!!خیلی!!!چون ایکونا نظرارو ناقص تایید میکنه پس [بوس][بوس]!!بای گلم!!!

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






+ تاريخ چهار شنبه 2 / 5 / 1391برچسب:, | ساعت1:29 AM | نويسنده yasi joon |